AdBlue sistemos korekcija. Viskas, ką turėtumėte žinoti apie AdBlue šalinimą/ išjungimą.
Kas yra AdBlue arba SCR?
AdBlue, DEF (dyzilinio išmetimo skystis) ir SCR (selektyvi katalizinė redukcija) yra transporto priemonės išmetamųjų teršalų kontrolės sistemos komponentai, skirti sumažinti dyzelinių variklių išmetamą kenksmingą azoto oksido (NOX) kiekį. Šios technologijos veikia kartu, kad dyzeliniai varikliai atitiktų griežtus aplinkosaugos reikalavimus. AdBlue yra didelio grynumo karbamido tirpalas (32,5 % karbamido ir 67,5 % dejonizuoto vandens), įpurškiamas į išmetamųjų dujų srautą dyzeliniuose varikliuose su SCR sistemomis.Jis skaido kenksmingą azoto oksido (NOx) išmetimą į azotą (N₂) ir vandenį (H₂O), kurie yra nekenksmingi aplinkai.
Kas yra „AdBlue Off“ programos koregavimas?
Tai yra variklio valdymo bloko programinės įrangos koregavimas, norint apeiti gamyklinius parametrus, išjungiant Adblue sistemą variklio valdymo bloke.
Tai daugiausia daroma siekiant sumažinti AdBlue sistemos remonto išlaidas. Išjungus sistemą nebereikia papildyti skysčių ir prižiūrėti SCR. AdBlue“ sistemos apėjimas gali pagerinti našumą, ypač sureguliuotose ar modifikuotose transporto priemonėse.
Kaip išjungti AdBlue sistemą?
AdBlue pašalinimo būdas - emuliatoriaus diegimas:
Įdiegtas emuliatoriaus įrenginys, kuris apgaudinėja, variklio valdymo bloką, kad matytų tinkamą Adblue darbą. AdBlue Delete Kit imituoja jutiklio rodmenis ir skysčių lygį, neleidžiant prietaisų skydeliui siūsti įspėjimų. Šio metodo nerekomenduojame, nes jis tiesiog ne visada veikia. Naudojant žemos kokybės arba nesuderinamus AdBlue emuliatoriaus įrenginius, gali atsirasti sistemos gedimų ir variklio įspėjimų.
AdBlue/SCR pašalinimas per variklio valdymo bloko programos pertvarkymą:
Šiuo metodu mes naudojame skirtingą programinę įrangą, kad nuskaityti variklio valdymo bloko failą, kad pakeistume SCR sistemą, kad išjungtume AdBlue įpurškimą į išmetimo vamzdį. Po to visi su SCR / AdBlue susiję DTC (variklio gedimo kodai) taip pat pašalinami iš variklio valdymo bloko. Skirtingoms transporto priemonėms ir ECU (variklio valdymo blokas) tipams reikalingi specialūs įrankiai ir programinė įranga, skirta AdBlue išjungimui.Jei AdBlue sistema nėra visiškai išjungta arba programinės įrangos konfigūracija neužbaigta, likę komponentai, pvz., NOx jutikliai, vis tiek gali sukelti gedimus.
Populiariausi gedimų kodai, susiję su AdBlue:
P20E8, P207F, P204F, P203B, P20EE, P229F, P2BA9, P204C, P2200, P2047.
Kodėl atsiranda šie gedimų kodai, priklauso nuo įvairių veiksnių, apie kuriuos pateiksime pavyzdžių:
Dažni klaidų kodai, susiję su AdBlue.
OBD P20EE DTC: SCR NOx katalizatoriaus efektyvumas mažesnis nei priklauso.
Priežastis: SCR sistema nefektyviai nesumažina NOx emisiją.
Kodėl tai nutinka:
Sugedęs NOx jutiklis
Katalizatoriaus problemos
Neteisingas ECU kalibravimas
OBD P229F DTC: NOx jutiklio elektros grandinės veikimas
Priežastis: gedimas antroje NOx jutiklio elektros grandinėje.
Kodėl tai nutinka:
Sugedo NOx jutiklis
Laidų arba variklio valdymo bloko ryšio klaidos
OBD P204F DTC: Adblue skysčio sistemos veikimo sutrikimai
Priežastys:
sugedęs Adblue slėgio jutiklis
blogas reduktoriaus sistemos purkštukas
užterštas dyzelino išmetimo skystis (DEF)
sugedo SCR valdiklis
Pavyzdžiui, kodas P13DF yra įprastas „Mercedes-Benz“ klaidos kodas, reiškiantis, kad „Adblue“ sistema sugedo.
Be to, AdBlue klaidos kodas Ford P207F dažna klaida reiškianti: redukcinės kokybės efektyvumas. Šis kodas suveikia, kai „AdBlue“ skysčio kiekis nepatenka į priimtiną diapazoną. Sistema gali aptikti netinkamą NOX reikšmę arba netinkamą skysčio kieki.
Priežastys:
Užterštas SRC filtras
netinkamas AdBlue skystis
sugedęs NOx jutiklis.
sugedęs Adblue skysčio purkštuvas
Dyzelinio „AdBlue“ šalinimo privalumai:
Sumažėjusios priežiūros išlaidos
Nebereikia pildyti AdBlueDažni klaidų kodai, susiję su AdBlue
Pagerintas variklio veikimas
Sistemos gedimų išvengimas
Supaprastintas derinimo potencialas
Jeigu Jums kyla klauismų, prašome susisiekti, telefono numeriu nurodytu žemiau.